February 4, 2014

Blackout.


Jacket ZARA 
Sweater, beanie NEW YORKER 
Boots, skirt, bag FLEAMARKET 
Watch CASIO 
Rings, necklace PARFOIS

 Igranje sa bojama često ostavim po strani, i znate, nema ljepšeg osjećaja nego kada iz ormara izvučem omiljene mi komade u crnoj i sivoj boji, pa ih onako uvijek klasične, lagane za kombinovanje, osvježim statement komadom nakita ili bikerskim čizmama sa zakovicama. 
Lijepo naglasi raspoloženje ili stil u koji odlučim upasti taj dan, a ohrabrena temperaturom vani ostavila sam slojeve šalova i jakni doma i uživala u toplom predvečerju. Klasična kožna jakna, mala crna torba i biker čizme ovaj puta, kako vam se dopada?

Love E.

31 comments:

  1. Ja hocu takvu suknju samo dugu, ali eto cekam ljeto, super mi je ta kombinacija xD

    xx
    ajnira.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ova je kao od nekog tanjeg pletiva pa savršeno prija sada :), hvala :*

      Delete
  2. Toliko sam se premisljala da li da uzmem tu jaknu i sad svaki put kad je vidim na nekom zazalim sto je ne uzeh. Ti bas znas da nosis ove tamne boje, super ti pristaju!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ehh moja kupovina ima čitavu priču :), ali zaista je jedna od najvećih zvijezada mog ormara :), paše uz sve :D..

      Delete
  3. ah ko može odoliti toj jakni ? i ja svoju OBOŽAVAM i i ne skidam je! Outfit totalno po mom ukusu , nemam šta više dodati

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam, znam :), to je više od obične ljubavi ;)

      Delete
  4. kako si to dobro iskombinovala. Mada, prava si zgodnica, na tebi sve savrseno izgleda ....


    http://streetlifewithstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Mirna :), drago mi je da ti se dopada ..

      Delete
  5. S A V R S E N O !!!
    Ovo mi izgleda kao neke street style fotografije u nekoj od svjetskih metropoli!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala draga Aida, ima da se zahvalim momku za fotke :) .. :*

      Delete
  6. Obozavam ovakav stil;)Odlican outfit,cizme,jakna ma precool!xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Sonja, volimo slične stvarčice onda ;)

      Delete
  7. Ti si meni najdraža blogerica u BiH. Odličan outfit, kao i uvijek. Black is the new black :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno za to najdraža <3, a black je uvijek broj jedan :)

      Delete
  8. Odlična kombinacija! Jakna je perfektna <3

    ReplyDelete
  9. tebi vjerovatno sve lijepo stoji :) pa tako i ovo sada, baš super što malo češće post-aš (ovih dana, ako sam dobro primjetila) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) ma ja uvijek navučem ono u čemu se osjaćam ugodno, hvala puno, drago mi je da ti se dopada .. i da :), dobro si primijetila..

      Delete
  10. To je to! Tvoje postove otvaram sa slatkim nestrpljenjem.. ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. nadam se da se nestrpljenje isplatilo :D, hvala :*

      Delete
  11. Mnogo dobra kombinacija. Sve mi se sviđa!<3

    ReplyDelete
  12. kombinacija je fantazija i tek sad vidim koliko fale tvoji outfiti koje ja obozavam :)

    ReplyDelete
  13. Savršenstvo od glave do pete, love black outfits iako nije skroz black :D kožna jakna ti je bombastična ne znam šta drugo reći, ti divna kao uvijek ;)

    ReplyDelete
  14. Kakvo je zadovoljstvo pratiti te <3
    Toliko inspiracije i ljepote na tvom blogu, i sve rijeci hvale :*****

    ReplyDelete
  15. Dok sam ja stigla komentarisati post već i ostario, vidim ovdje nekih finih ulova sa omiljenog nam mjesta, i ja tebi zavidim sad :) outfit mi je bez greškice, svjetski al ono baš. i lijepa si mi mnogo :*

    ReplyDelete
  16. Prekul kombinacija! Jakna mi se bas dopada! :)

    ReplyDelete
  17. Anonymous5/2/14 22:20

    wow !! perfect :)

    ReplyDelete
  18. Ovo je odlicno :) Cizme mi se bas bas svidjaju :)

    ReplyDelete
  19. Anonymous10/2/14 14:15

    Edina, super si stvarno :* sve je prelijepo

    možeš li nam reći na kojoj si pijaci uzela čizme, suknju i tašnicu? Da li na Otoci, Ciglanama ili negdje srugo :) Hvala ti na odgovoru (unaprijed)

    ReplyDelete
  20. Anonymous16/2/14 12:55

    Zenstvena rokerka <3 Divan spoj, divna kombinacija!

    ReplyDelete
  21. Jako mi se dopada kombinacija. Volim spoj crne i sive jer uvek izgledaju perfektno. Sve pohvale! :)

    ReplyDelete